Четвертий рік поспіль український журнал дитячої моди “Special You” проводить свій “Kid’s Fashion Day” під куполом готелю Fairmont на Подолі. Цього року родичі й друзі маленьких моделей отримали в подарунок позитивні емоції й захват від нової колекції “Осінь-Зима 2017-2018”.
Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV“
Подивитися на різнобарв’я дитячої моди завітало багато відомих людей: телеведуча та мама трьох дітей Ольга Фреймут, актор студії “Квартал 95” Міка Фаталов, музикант Олексій Потапенко (Потап) із сином Андрієм, який брав участь у показі.
Головний редактор видання “Special You” Наталя Коваленко стверджує, що в дитинстві закладаються основні навички, які відрізняють дитину від однолітків: знання іноземних мов, вміння танцювати, любов до спорту. “Якщо дитина виявляє цікавість – батьки просто змушені забезпечити можливість і знайти місце, де вона зможе проявити себе сповна”, – переконана Наталя Коваленко.
Незважаючи на те, що це був дитячий показ мод, атмосфера за лаштунками була напруженою. Діти вправно боролися з хвилюванням, старанно готувалися в очікуванні побачити з подіуму в залі задоволені очі найголовніших поціновувачів їхньої творчості – батьків.
Честь відкривати вечір випала вокально-танцювальному колективу “DETKI” з “Open Art Studio” під керівництвом Яни Петрової. Захід вела популярна телеведуча Марися Горобець.
Першими на сцену вийшли юні моделі з Одеси, які представили український бренд дитячого одягу для дівчат від 4 до 16 років “Міс ДМ”. Яскравим було представлення колекції одного з найстаріших українських брендів – “Тартін з Шоколя”, який цьогоріч відсвяткував 40 років. Це справжня знахідка для юних модників та модниць, які надають перевагу класичному стилю.
Не менш старим, в гарному розумінні цього слова, є бренд “Armani Junio”. Одяг для хлопчиків від цього бренду увібрав у себе найкраще від Armani.
Основна відмінність колекції “MonnaLisa” в тому, що дизайнери дитячого одягу не намагаються відтворити дорослих моделей з подіумів. Дівчинка у стилі “MonnaLisa ” – ніжна, життєрадісна, весела. Дитячі образи завжди відповідають віку дитини, в кожному новому сезоні колекцій від “MonnaLisa” оживають різні персонажі мультфільмів від Феї чи Рожевої Пантери до Веселого Кролика Роджера.
Стилісти мультибрендового магазину “Даніель Кідз Бутік” підібрали спеціальну серію для дітей, а їх мам одягнули в італійські шуби “Braschi”, відомі завдяки високій якості та вишуканому дизайну.
А в кінці вечора на гостей чекав справжній ексклюзив — показ українського бренду “AYSINA” – спеціальна колекція від Юлії Айсіної для мам та дітей. Представити наряди з нової колекції дизайнер довірила своїм близьким подругам і клієнткам, а також їх чарівним донькам.
Спеціально для учасниць показу майстри мобільного сервісу краси “Hungry” створили зачіски і макіяж, які підкреслювали одночасно ніжну натуру і бунтарський дух кожної дівчинки.
Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV“