Юнпресівці на медіафорумі: чого чекати від сучасних медіа?

Юнпресівці на медіафорумі: чого чекати від сучасних медіа?

Юні медійники Київського_Палацу_дітей_та_юнацтва дізнавалися, чого українці чекають найближчими роками від медіа під час серйозного щорічного медіаівенту ― Форуму представників центральних та регіональних медіа #МЕДІА2021_РЕФОРМИ_ВИКЛИКИ_МОЖЛИВОСТІ, який відбувся 10 червня в Києві.

Юнпресівський десант виявився неочікуваним для дорослого журналістського форуму ― було багато фотосесій, інтерв’ю з юними медійниками, офіційне представлення агенції “ЮН-ПРЕС” у конференцзалі. Вихованці також ставили серйозні питання високопосадовцям під час зустрічі! Журналісти вміють дати відчути себе зірками!

Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV

В програму форуму увійшли дві дискусійні сесії:

• “Майбутнє місцевих медіа: законодавчі зміни. Протидія дезінформації та захист прав журналістів”

• “Професійні виклики: як розвивати українські медіа в сучасних умовах”

та пресконференція “Два роки реформ”.

Основні меседжі в сфері формування державної політики щодо медіа у світлі нового законопроєкту про ЗМІ

ОлександрТкаченко, міністр культури та інформаційної політики, є одним із авторів законопроєкту:

• сприймати світ таким, який він є набагато легше, ніж змінюватися в силу якихось умов. Якщо ми прагнемо стати частиною європейської спільноти, то маємо формувати спільні громадянські цінності, в переліку яких обов’язково є місце й нашим традиційним українським;

• багато громадян України шукають інформацію в інтернеті, не дуже переймаючись джерелами її походження. Звідси й поширення фейків. Тому одне з найважливіших завдань цього закону – регулювати (частково) інтернет і споживання аудіовізуальної продукції;

• закон дає чіткі правила ведення медійного бізнесу, особливо в умовах збройної агресії проти України зі сторони Росії. Це означає, що український продакшн може більше вкладати коштів у створення національного продукту, який буде більш затребуваним;

• Міністерство культури та інформполітики в цьому році запроваджує нову програму з медіаграмотності на всіх рівнях разом із МОН, журналістами, через різні канали повідомлення.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Тетяна Циба, голова підкомітету з питань права громадян на інформацію Комітету ВРУ з питань свободи слова:

• треба розрізняти поняття “свобода слова” і “свобода вираження поглядів”. Громадяни й журналісти повинні усвідомлювати свою відповідальність про дію інформації, яка ними розповсюджується, особливо в умовах війни;

• зараз в українському законодавстві є тільки одне обмеження для медійників ― “мова ворожнечі”, але немає конкретного визначення цього терміну;

• інформаційна війна ― це війна проти критичного мислення. І ми всі є учасниками цієї війни, бо віримо й поширюємо неправдиві судження, не беремо на себе за ці дії відповідальність.

Юні медійники отримали завдання ― сформувати основні меседжі форуму. Один із меседжів, які запам’яталися юним учасникам, простий, але приємний: “Із появою соцмереж журналісти стали ще потрібнішими…” Такі зустрічі формують нашу уяву про майбутнє!

Юні журналісти  ІТА ЮН-ПРЕС мали змогу проявити себе поряд з професіоналами журналістами, задавати питання спікерам, бути учасником медіа-форуму.

На медіа-форумі було розглянуто питання про друковані ЗМІ, а саме друковані газети, журнали тощо, на яке відповіла представниця друкованих ЗМІ та редакторка розділу “Політика” журналу “Фокус” Марина Шашкова.

За підрахунками багатьох соціальних опитувань в Україні, на запитання “Як ви дізнаєтесь про новини ?” більшість опитуваних відповіли: “Ми читаємо новини онлайн”, або ж “Дивимось телевізор”. Карантинні обмеження змістили друковані ЗМІ на другий план.

Дивлячись, як розвиваються друковані медіа за кордоном, до прикладу: Великобританія та США, незважаючи  на політичне життя, зміни в економіці  і тд ,то за кордоном друк ще є престижем для багатьох, люди ще покупають журнали, газети, щоб дізнатись про новини та цікавинки цього чудотворного світу.

Якщо в навіть сусідній Польщі читають саме паперові книги газети і т.д. 40%, то у нас в Україні менше 30%.  Більшість віддають пріоритет саме постам Фейсбуці, перегляду телевізору тощо.

За статистикою друкованих регіональних ЗМІ за підтримкою Центру Разумкова за 2020-ий рік дійшли до висновків, що зацікавленість до регіональних ЗМІ зросла з 2% до 4%, тобто пандемія дала позитивний вплив і люди в маленьких містечках, селах почали більше купувати паперової інформації.

Для того, щоб більше людей залучити до друкованої інформації, треба поширити ринок друку, експорт для друкованих ЗМІ з інших країн, щоб наша преса отримувала натхнення від своїх сусідів, щоб наші друковані ЗМІ були на рівні зі ЗМІ інших країн.

Тож навчимося черпати інформацію з інших джерел. Бо у цьому світі так багато всього-всущого, яке за один день не дізнаєшся.

Форум дав багато можливостей  для молодих журналістів.

Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV

КиевVласть


Автор:
Жанна Сташко, педагог ІТА Юн-Прес, Загорулько Ілля, гуртківець ІТА Юн-Прес та відділу PR та технологій КПДЮ
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
09:00 Столична прокуратура спільно з активістами добилися повернення до комунальної власності ділянки площею 19,72 га в Дарницькому районі біля озера Вирлиця (фактично, водно-болотні угіддя).…
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
09:00 У серпні в Згурівці через Prozorro було зроблено замовлень на понад 11 млн гривень. Цей місяць відзначився укладенням двох “довгограючих” угод – на…
Banner
QlU7mDx4