8 пасажирів на кв. метр – чи зручне для киян таке навантаження у транспорті?

8 пасажирів на кв. метр – чи зручне для киян таке навантаження у транспорті?

Якщо поглянути на динаміку оновлення київського транспортного парку, то вона не виглядає надто сумною. На запит про кількість транспортних засобів, яка має забезпечувати зручний розклад громадського транспорту з адекватними інтервалами руху, Громадська рада отримала досить задовільну відповідь. Так, за останні два роки було придбано 85 автобусів довжиною 12 метрів та 100 – довжиною 15 метрів. Нові автобуси мають низький рівень підлоги, обладнання для обслуговування інвалідів, сучасні інформаційні системи, і в цілому відповідають екологічним стандартам Євро–3. Також за цей період було придбано 140 тролейбусів. До завершення контракту, що фінансується Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, компанія “Богдан Моторс” має поставити ще 81 тролейбус особливо великої місткості. 2014 року планується придбати ще 76 тролейбусів.

Найскладніше чомусь з оновленням парку трамваїв. У 2012 – 2013 роках купили лише 14 трамваїв. Зараз у “Київпастрансу” на випробуванні є перший зразок трисекційного трамвайного потяга довжиною 31,5 м  з долею низького рівня підлоги понад 40 % виготовлено на виробничих площах КП “Київпастранс”, але місту потрібно таких 20 на рік.

В цілому ж, за рахунок придбання нових транспортних засобів на основних маршрутах пасажирського транспорту плановий інтервал руху в години пік зменшився до 5-7 хв.; більші тролейбуси та автобуси можуть перевозити більше пасажирів, при цьому умови перевезень також стали більш-менш відповідними до сучасних умов. З цим не можна не погодитися.

З гарних новин  – плани розвинути тролейбусну мережу від Ленінградської площі до залізничного вокзалу “Дарниця”; від Одеської площі до нового Автовокзалу, ринку “Столичний”, с.Жуляни, залізничної станції “Київ-Волинський” та Аеропорту “Київ” (3 черги будівництва); тролейбусну лінію по центральних вулицях – Старонаводницькій, Горького (до Либідської площі), та по Васильківській (від Амурської площі до Голосіївської площі).  Також планується ремонт трамвайних колій по вул.Дмитрівській, вул.Алма-Атинській і Ташкентській і реконструкція трамвайної лінії під прискорений рух від ж/м Вигурівщина-Троєщина до залізничного вокзалу Дарниця.

Цікаві сьогоднішні розрахунки щодо кількості рухомого складу на маршрутах. Вони визначаються з розрахунку наповненості громадського транспорту 4-5 пасажирів на 1 м2 вільної площі підлоги салону.

На потужних маршрутах зі значним пасажиропотоком, на окремих ділянках в години найбільшого навантаження наповненість салонів може складати до 8 пас/м2.

А от на питання Яка потрібна кількість громадського транспорту у Києві, щоб задовольняти потреби жителів міста? Громадській раді надійшла дивовижна відповідь від Комунальної служби перевезень КМДА: За часи Радянського Союзу у Києві здійснювали перевезення близько 1500 автобусів, 800 тролейбусів і 900 трамваїв.

Тому ще одна тема для розмов з керівництвом Департаменту з питань транспортної інфраструктури – як здійснюється контроль за якістю і змістовністю відповідей на скарги і запити громадян.

Источник: Корреспондент

Автор:
Марина Бурмака , президент Українського Центру суспільного розвитку, кандидат політичних наук
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
09:00 Правоохоронці розслідують факти порушень законодавства при будівництві житлових будинків на більш ніж 6,9 га землі столичного Академмістечка. Мова йде про забудову на земельних…
У Київраді збираються передати оточенню Кушніра землю під історичною будівлею “лісопильні Сніжка”
У Київраді збираються передати оточенню Кушніра землю під історичною будівлею “лісопильні Сніжка”
09:00 У столиці розгорається черговий скандал щодо знищення історичної забудови. Мова про будівлю “лісопильні Сніжка” на вул. Турівській, 29-а у Подільському районі, земельну ділянку…
Витрачені в 2023 році на ремонт столичних парків “Орлятко” і “Юність” гроші могли бути розкрадені
Витрачені в 2023 році на ремонт столичних парків “Орлятко” і “Юність” гроші могли бути розкрадені
09:00 Нацполіція вивчає факти можливих розтрати і привласнення бюджетних коштів при здійсненні капітальних ремонтів та реконструкцій парків “Юність” та “Орлятко” у Солом’янському районі Києва.…
Banner
QlU7mDx4