Нагадування Кличку та іншим очільникам міст та регіонів: уряд не забороняв роботу трамваїв та тролейбусів

Володимир Ведмедєв

Громадський діяч

У підпункті 9 пункту 2 постанови Кабінету міністрів Дениса Шмигаля №255 від 2 квітня говориться про заборону перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському сполученні, зокрема – про пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі.

Що таке автомобільний транспорт та які саме транспортні засоби до нього належать визначено законом “Про автомобільний транспорт”. Як ми можемо переконатися, у цьому законі серед переліку транспортних засобів відсутні трамваї, тролейбуси та інший електротранспорт, бо його функціонування визначається іншим законом “Про міський електричний транспорт”.

Таким чином, якщо виходити суто з юридичної логіки, Кабмін не забороняв роботу громадського електричного транспорту у звичайному режимі (крім метрополітену), зокрема пасажирські перевезення на тролейбусах чи трамваях.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Також в четвертому абзаці підпункту 9 пункту 2 зазначеної постанови ми бачимо, що Кабмін таки розрізняє автомобільні транспортні засоби та міський електричний транспорт (трамвай, тролейбус) та розуміє відмінність між ними, не відносячи гамузом до автотранспорту, бо згадує їх окремо.

До речі, аналогічних висновків дійшов МОЗ.

Нагадування Кличку та іншим очільникам міст та регіонів: уряд не забороняв роботу трамваїв та тролейбусів

Ще раз підкреслюю, що мова йде про суто юридичну логіку, а не про те, що нам може пропонуватися додумувати самостійно, бо такий принцип у законодавстві не діє.

Я, наприклад, вважаю, що тут є цілком очевидна логіка, бо автомобільний транспорт у містах переважно малогабаритний – ті ж маршрутки та й автобуси. А трамваї та тролейбуси, навпаки, всі великогабаритні. Отже, таким чином, набагато легше уникнути розповсюдження вірусу.

Звісно, хтось інший може вважати інакше. Бо ми пам’ятаємо попередню постанову Кабміну №215, яку спільними зусиллями нашої сумської транспортної громадськості та київської медіаспільноти змінено постановою №239 так, щоб привести її у відповідність до слів президента Володимира Зеленського – про те, що в тролейбусах та трамваях можуть їздити до 20 осіб.

Читайте: Кличко отчитался, сколько жителей Киева пользуются общественным транспортом по спецпропускам (видео)

Володимир Ведмедєв, експерт з питань громадського транспорту

Источник публикации

КиевVласть

Рекомендуємо до перегляду
У Київській облраді зафіксували труднощі в отримані бізнесом “екологічних дозволів”
У Київській облраді зафіксували труднощі в отримані бізнесом “екологічних дозволів”
09:00 Департамент екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації (КОДА) у 2024 році значно збільшив кількість відмов в наданні дозволів на викиди забруднюючих речовин в…
“Екопарк Осокорки” чи ЖК “H2O”: столичні активісти вчергове виграли судовий спір у компаній Молчанової
“Екопарк Осокорки” чи ЖК “H2O”: столичні активісти вчергове виграли судовий спір у компаній Молчанової
09:00 Столичні активісти продовжують боротьбу за недопущення будівництва ЖК “H2O” (колишній комплекс “Патріотика на озерах” від банку “Аркада”) і створення на цій території “Екопарку…
Мільйони на системах відеоспостереження: БЕБ продовжує розслідувати закупівлі столичного КП “Інформатика”
Мільйони на системах відеоспостереження: БЕБ продовжує розслідувати закупівлі столичного КП “Інформатика”
09:00 Бюро економічної безпеки (БЕБ) розслідує факти можливих розтрати і заволодіння бюджетними коштами службовими особами КП “Інформатика” та низки компаній, які постачали йому різне…
Banner
QlU7mDx4