Девелопери фіксують зростання попиту на готові будинки та квартири з ремонтом

Девелопери фіксують зростання попиту на готові будинки та квартири з ремонтом

Сьогодні українці готові купувати квадратні метри під час війни і віддають перевагу передусім готовим квартирам. Так, 65% угод припадає саме на цю категорію, ще 35% – стосується купівлі житла саме з ремонтом від девелопера.

Про це в своєму блозі на KВ розповіла директорка з маркетингу групи компаній DIM Дарія Бедя

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Результати дослідження, яке провели аналітики групи компаній DIM, свідчать про те, що у структурі попиту на первинному ринку нині переважають готові квартири: 30% угод стосується чистової обробки в уже збудованих і введених будинках, коли можна отримати ключі і заходити на ремонт, ще 35% – на повністю готове житло з ремонтом від девелопера, коли покупець може заїжджати і жити. Ще 20% угод припадає на житлові будинки із готовністю 50% і вище, і лише 15% – на об’єкти на ранніх стадіях будівництва”, – йдеться у блозі. 

За її словами, ще рік тому українці через невизначеність не розглядали можливість купівлі житла ще на етапі так званого котловану або початкових циклів будівництва, яке могло стати у результаті довгобудом. 

“Змінити гнів на милість допомогла реальна будівельна динаміка на майданчиках окремих девелоперів та виконання ними взятих на себе зобов’язань. В компанії DIM фіксують збільшенням попиту на будинки з готовністю вже навіть у 2025 році”, – розповіла директорка з маркетингу DIM. 

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

На її думку, важливими факторами, що схиляють до купівлі на ранніх стадіях, є активне будівництво і вже введені в експлуатацію будинки в комплексі.

“Ринкові страшилки про страшне безгрошів’я і нульові продажі, як правило розповідають ті, хто не може виграти боротьбу за увагу ні достатнім рівнем будівельної динаміки на майданчику, ані конкурентними перевагами продукту: покупець на ринку є, попит на придбання житла помалу відновлюється, щоправда і його структура, і запити та вимоги споживача докорінно змінюються. Гадаю, людям важливо розуміти, що їхній девелопер – це системний партнер, який має запас міцності на випадок форс-мажорів і продовжує, навіть після вимушеної зупинки, за першої нагоди поновлювати роботи”, – зауважила Дарія Бедя. 

І додала, що група компаній DIM подбала про подушку безпеки ще в червні 2022 року і, як результат, одержали приріст на рівні понад 35% від довоєнних обсягів продажів.

“У структурі реального попиту, за даними DIM, 15% припадає на приватних інвесторів: ця категорія покупців була практично неактивною увесь 2022 рік і ось з весни починає помалу повертатись на ринок”, – резюмувала вона. 

Нагадаємо, що фахівці сфери нерухомості дослідили структуру реального попиту на первинну нерухомість столиці. Більше половини покупців  – це люди середньої вікової категорії, від 30 до 40 років.

Читайте: Реформа містобудівного сектору – шлях до прозорості та розвитку, – девелопер Насіковський

Фото: dim-bud.ua

КиївВлада


Автор:
Вероніка Злацька
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2025-го витрачав Київ
09:00 У листопаді 2025 року столиця замовила товарів, робіт та послуг на 4,45 млрд гривень. У розпал опалювального сезону найбільші витрати припали на КП…
“Золоті” відрядження та “фейкові” ТІЦи: аудитори Кличка розібрались з діяльністю туристичного управління КМДА
“Золоті” відрядження та “фейкові” ТІЦи: аудитори Кличка розібрались з діяльністю туристичного управління КМДА
09:00 З початку 2023 року по І квартал 2025 року управління туризму та промоцій КМДА та підпорядковане йому КНП “Київський центр розвитку туризму” допустили…
Хто кому винен: забудовник з орбіти “КСМ-Груп” хоче стягнути з бюджету Києва величезну суму грошей
Хто кому винен: забудовник з орбіти “КСМ-Груп” хоче стягнути з бюджету Києва величезну суму грошей
09:00 ТОВ “Гідроінж-Буд”, яке входить до орбіти забудовника “КСМ-Груп”, намагається в судовому порядку стягнути з бюджету Києва 622,3 млн (потенційно сума може зрости до…
Banner
QlU7mDx4