Кияни можуть отримувати в форматі SMS повідомлень на телефон інформацію про терміни виконання аварійних або планових робіт у будинку та тимчасову відсутність комунальних послуг. Зазначений сервіс працюватиме безкоштовно.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).
За словами заступника голови КМДА Петра Пантелеєва, SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води та опалення, холодного водопостачання, постачання електроенергії.
“Надсилання SMS допоможе виконавцям послуг більш якісно та оперативно контактувати зі своїми клієнтами. Мешканці за допомогою повідомлень знатимуть про планові та аварійні роботи, що потребують тимчасового відключення послуг і розумітимуть їхні терміни та масштабність”, – пояснив заступник голови КМДА.
Для активації сервісу містянам необхідно або зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити відповідну заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.
Інформуємо, зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, споживачі можуть моніторити стан надання послуг, залишати заявки або зауваження про роботу житлово-комунальних служб і контролювати стан виконання цих заявок.
За телефонами 15-57 або (044) 500-15-57 працює єдина міська диспетчерська із питань житлово-комунального господарства.
Читайте: У Києві за два роки замінили 230 км теплових мереж
Фото: відкриті джерела