Із 9 грудня закриють рух поїздів між станціями метро “Деміївська” та “Теремки”

Із 9 грудня закриють рух поїздів між станціями метро “Деміївська” та “Теремки”

У зв’язку з необхідністю термінового проведення ремонту на перегінному тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська” з 9 грудня рух поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро відбуватиметься між станціями “Героїв Дніпра” та “Либідська”. Рух поїздів на відрізку між “Либідською” та “Деміївською” буде повністю зупинено до завершення робіт.


Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міської державної адміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Згідно з повідомленням, Постійна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА сьогодні прийняла рішення про закриття руху поїздів столичного метрополітену між станціями “Деміївська” та “Теремки”. Таке рішення прийнято у зв’язку з необхідністю термінового проведення ремонту на перегінному тунелі між цими станціями.


Як інформує КП “Київський метрополітен”, станції метро “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”, “Виставковий центр”, “Іподром”, “Теремки” продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.


Зазначається, що для забезпечення перевезень пасажирів буде передбачено дублюючі маршрути наземним транспортом від станції метро “Теремки” до станції метро “Либідська”.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

У Київському метрополітені наголосили, що питання безпеки пасажирських перевезень є пріоритетом. Зупинку руху поїздів на цій ділянці лінії метро на підприємстві назвали вимушеним кроком для уникнення в подальшому позаштатної ситуації під час інтенсивного руху поїздів.


Повідомляється, що через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучості навколо ґрунтового масиву і навантаження на тунельну оправу з’явився ризик втрати стійкості тунельних споруд. Зазначається, що перегінні тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська” споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні, із застосуванням механізованого та немеханізованого способу.


За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько 6 місяців та проводитимуться на поверхні землі. За цей час фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування, з визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи.


Раніше KВ повідомляла, що у наступному році в Києві може розпочатись будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро (метро на Троєщину). Протягом 2024-2025 року, якщо все складеться, від проєктованої станції метро “Глибочицька” до проєктованої станції метро “Райдужна” за 25 млн гривень будуть прориті “символічні” 10 метрів тунелю.

Читайте: Наступного року в Києві може розпочатись будівництво метро на Троєщину вартістю 2,5 млрд гривень за кілометр

Фото: comments.ua

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
09:00 Нещодавно столична міськрада ухвалила програму управління об’єктами комунальної власності, розраховану на період 2025-2027 років. Усього на її реалізацію планується витратити 251,3 млн гривень,…
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Banner
QlU7mDx4