КП “Київський метрополітен” проведе новий тендер на продовження будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в сторону житлового масиву Виноградар. Наразі метрополітен розірвав договір на будівництво гілки метро на Виноградар через зрив термінів будівництва.
Про це, як стало відомо KВ, заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв’ю ЕП.
Чинний генпідрядник “Київметробуд”, який виграв тендер у 2018 році, запропонувавши 5,98 млрд грн, перебуває у глибокій кризі. Компанія пережила корпоративний конфлікт та звільнила більшу частину співробітників.
“Ми будемо змінювати виконавця і продовжувати роботу”, – сказав Поворозник.
Як повідомляється на сторінці закупівлі в Prozorro, за умовами договору було визначено право замовника відмовитися від угоди та вимагати відшкодування збитків, якщо підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що виконати їх в строк договору неможливо.
“Враховуючи це, “Київський метрополітен” відмовляється від зобов’язань у частині виконання будівельних робіт за договором, про що повідомлено підрядника”, — йдеться в обґрунтуванні.
Раніше “Київметробуду” з урахуванням авансу було перераховано 4 млрд грн. Тепер цей аванс підрядник має повернути.
За словами першого заступника, новий замовник будівництва оцінить і заактує виконані роботи. Виявлені факти зловживань будуть передані правоохоронним органам.
Як писала KВ, на 2024-2025 роки будівництво Сирецько-Печерської лінії київського метро в бік Виноградаря має просунутись на 985 метрів. Це має коштувати бюджету Києва 1,49 млрд гривень. В цілому готовність проєкту через два роки має скласти всього 15%.
Читайте: Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років
Нагадаємо, два роки тому будівництво Сирецько-Печерської лінії було фактично зірвано.
За півтора місяці до повномасштабного вторгнення рф в Україну, 17 січня 2022 року, генпідрядник АТ “Київметробуд” не зміг надати жодних планів стосовно I черги будівництва метро на Виноградар (із будівництвом електродепо, будівництво якого тепер заплановано на 2024-2025 роки. Водночас продовжується розслідування кримінального провадження з нецільового використання бюджетних коштів АТ “Київметробуд”.
Читайте: Вивести в готівку й поділити: як за бюджетні гроші будують метро на Виноградар
Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.
Фото: відкриті джерела