Голова КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський та голова КП “Київпастранс” Дмитро Левченко під “пильним оком” мера Києва Віталія Кличка та його заступників, на переконання політичного експерту та блогера Тетяни Лупової, обкрадають жителів столиці на транспортних схемах.
Про це KV стало відомо з повідомлення Тетяни Лупової в Фейсбук.
“Я тут дізналася про чергову схему київської влади: електронний квиток на київський транспорт. Обладнати 1 одиницю міського транспорту електронною системою коштує 650 євро. Але Кличко і його посіпаки витратили від 5 тисяч євро на кожен тролейбус, автобус або трамвай. Тобто ціна завищена більш ніж в 7 разів. Ну і апетити у них, скажу я вам. Мало того, навіть це не працює. Тобто гроші витратили, а що у підсумку?” – написала Тетяна Лупова.
За її даними, електронні системи, встановлені в транспорті Києва, застарілі і не можуть зчитувати банківські картки.
“Оскільки обладнання давно застаріле, воно не вміє зчитувати банківські карти, а приймає тільки карту киянина Kyiv Smart Card і паперові qr-коди. І це при тому, що Україна зараз на 1 місці в світі за безконтактними платежами, за останній рік 14,1 млн українців скористалися системою електронних платежів, тобто кожен третій. Але Кличко, Густелеву і Левченко це не цікаво, у них своє кіно – купити за шалену ціну мотлох і втюхати це киянам”, – наголосила Тетяна Лупова.
Крім того, вона нагадала, що за застарілу систему кияни заплатили 1,5 млрд гривень та продовжують платити кошти на утримання ГІОЦ.
“Вже 3 роки система висить в тестовому режимі і запускається з перебоями. Що таке 3 роки для інформаційних технологій? Вічність. А ще кияни за цей мотлох заплатили 1,5 млрд гривень. Мало того, продовжують і далі платити – 10% від кожного платежу чомусь іде на утримання ГІОЦ, в якому недавно пройшли обшуки, а решта в “Київпастранс”, яким завідує Дмитро Левченко. Тобто киян на схемах на транспорті обкрадає не тільки глава метрополітену Брагінський, а й глава “Київпастрансу” Левченко. Під пильним оком мера і його заступників вони пиляють мільярдні бюджети”, – вважає Тетяна Лупова.
На її думку, корупційні схеми наявні всюди, а апетити столичної влади ростуть.
“Куди не глянь, за що не візьмись – всюди відкат і відмивання грошей киян, що не велодоріжка, так автобуси, що не автобуси, так метрополітен або електронний квиток. А ми тим часом готуємося платити за проїзд в метро скільки там 25? 27? Вони ще не визначилися скільки їм хочеться, але бачимо, багато. Апетити зростають просто катастрофічно”, – резюмувала Тетяна Лупова.
Читайте: Кличко снова закупает польские трамваи вопреки рекомендациям президента, – Шнайдер
Фото: KV