АТ “Ощадбанк” оголосив спрощену закупівлю – шукають підрядника, який буде проведе розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет. За декілька місяців активного просування сплатять понад 6 млн гривень.
Про це, як передає КВ, йдеться в оголошенні в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Згідно з оголошенням, всього на закупівлю виділено 6 млн 500 тисячі гривень. Ці гроші витратять на розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет.
До роботи переможця тендеру є ціла низка вимог, а саме:
- Показник відмов (не більше 80%) означає, що хоча б 2 із 10 людей, які зайшли на сайт через рекламу, мають залишитись – а не покидати сайт одразу, не взаємодіючи зі сторінкою.
- Коефіцієнт конверсії “Scroll 75%” (не менше 40%) означає, що щонайменше 4 із 10 користувачів повинні переглядати сторінку до 75% її довжини — тобто скролити майже до кінця.
- Середня тривалість сеансу (20 і 40 секунд) означає, що люди мають проводити певний час на сайті: щонайменше 20 секунд, якщо це банерна реклама, і 40 секунд, якщо вони переходять за рекламним посиланням.
Це буде показовим, наскільки реклама приводить зацікавлених користувачів – які не просто заходять, але й залишаються на сайті й взаємодіють із ним.
Аукціон запланований на сьогодні, 22 листопада. Рекламу потрібно буде публікувати до 28 лютого 2025 року – всього декілька місяців.
Що закупила місцева влада Києва та державні установи у листопаді дивіться у відео КВ:
Читайте: Реконструкцію понівечених росіянами електромереж в Бородянці оцінили в 102,3 млн гривень
Фото: відкриті джерела
КиївВладаГеннадій Олійников