У Києві запустили чат-бот у тестовому режимі для оформлення поїздок у соціальному таксі, яке працює в столиці вже близько 3 років.
Про це KВ стало відомо з повідомлення КМДА.
Повідомляється, що щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується. Зокрема, кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася до 300 людей.
“Постійно працюємо над оптимізацією роботи інклюзивного таксі та дбаємо про комфорт пасажирів. Для зручності оформлення поїздок запускаємо чат-бот у тестовому режимі, де можна буде оперативно створити та скасувати поїздку, залишити відгук, отримати відповіді на найпоширеніші питання”, – зазначила заступниця голови КМДА Маріна Хонда.
Скористатися послугою інклюзивного таксі та отримати додаткову інформацію можна через чат-бот у Telegram за посиланням: https://t.me/kyivsocialtaxi_bot.
Станом на вересень, на маршрутах працюють 12 спеціалізованих автомобілів.
Довідково.
Соціальне таксі – це спеціально облаштований транспорт, призначений для перевезень людей з інвалідністю. Він обладнаний усіма необхідними засобами для безпеки та комфорту під час поїздок до об’єктів соціального значення (центри реабілітації, лікарні, заклади освіти тощо).
Читайте: У Києві через ремонтні роботи на три дні частково обмежать рух на проспекті Володимира Івасюка
Фото: КМДА