Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” (ЦКС) має розгалужену мережу сервісних центрів по всьому Києву та точки прийому “крокової доступності”. Центральні сервісні центри (10 районних відділень) працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 та щосуботи – з 9:00 до 16:00, без перерви на обід. Точки “крокової доступності” працюють здебільшого з 9:00 до 18:00 по буднім дням. Також ЦКС пропонує 15 адрес, доступних для попереднього запису до “Електронної черги”.


Про це KV повідомили в прес-службі ЦКС.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Перевірити графік роботи та підібрати зручну адресу можна на сайті ЦКС.

Районні сервісні центри, зокрема, є більш завантаженими у порівнянні з точками “крокової досяжності”. Тому для запобігання утворення черг та покращення якості роботи сервісних центрів ЦКС, у 15 відділеннях наявна електронна черга, тобто – програмно-апаратний комплекс, який вирішує проблему розподілу потоків відвідувачів за типом питань та кількістю часу перебування в черзі, створюючи комфортні умови для очікування.

Усього ЦКС пропонує 15 адрес, доступних для попереднього запису до “Електронної черги”. Записатись можна у будь-який центр, незалежно від адреси проживання, оскільки усі точки прийому працюють за принципом “єдиного вікна”.

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

У середньому до одного районного сервісного центру щоденно звертається 140 – 150 споживачів житлово-комунальних послуг. Окрім “живої” черги співробітники центрів здійснюють прийом мешканців Києва за попереднім записом (близько 60-ти осіб на день).

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Також відповідно до 7 статті 38 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” особи з інвалідністю першої та другої груп мають право на позачергове обслуговування на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування, які надають будь-які послуги населенню, вимоги якого виконуються “Центром комунального сервісу” і у разі пред’явлення відповідного посвідчення, обслуговування здійснюється позачергово.

Загалом, більшість питань не потребують відвідування сервісних центрів, оскільки на сайті “Центру комунального сервісу” працює “Дистанційне обслуговування”, де в онлайн-режимі можна замовити опломбування лічильників, змінити кількість проживаючих для нарахувань, заповнити форму для укладення договору розстрочки по сплаті заборгованості тощо.

Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, в якому без комісії можна розрахуватися “карткою киянина”.

Фото: ЦКС

КиевVласть

Автор:
Алексей Ветров
Рекомендуємо до перегляду
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
12:00 Військові дії у багатьох регіонах країни змусили фермерів шукати більш безпечні місця для ведення бізнесу. Аграрні підприємства, що релокуються, стають прикладом адаптації в…
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
09:00 Столична міськрада вирішила поповнити статутний капітал КП “Спецжитлофонд” на 3 млрд гривень за рахунок бюджету Києва. Ці гроші мають піти на формування т.зв.…
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Banner
QlU7mDx4