Столичний девелопер Alliance Novobud оприлюднив новий креативний фотопроєкт, присвячений майбутнім резидентам Montreal House, який зводиться в діловому центрі Києва.
Про це KВ стало відомо з публікації прес служби Alliance Novobud.
Світлини створив фотограф Сергій Кустов, який працює переважно з чорно-білими світлинами в жанрі документальної фотографії, що відобразилось й у цій зйомці.
“За задумом авторів проєкту на світлинах відобразили незабутні миті перебування майбутніх мешканців в будинку, що ще зводиться. Для більшості героїв проєкту це було вперше”, – йдеться у повідомленні.
Артпроєкт “Дім нашої сили” має своїх героїв: Валентин та Мирослава, прихильники центральних районів Києва, які придбали квартиру як майбутнє родинне гніздечко для сина; Андрій, успішний айтівець, який не уявляє своє життя без сучасних технологій та подорожей і цінує комфорт; Ксенія, мрійлива та водночас прагматична киянка, для якої має значення не лише місце розташування оселі, а й висока якість будівництва, інфраструктурне наповнення й сервіс. Усі вони закохані у Київ і хочуть поєднати своє життя з його діловим центром. Фотографу вдалося зловити перші враження героїв від локації та їх майбутніх квартир.
“Будівництво преміального житлового комплексу Montreal House припало на складний тривалий період життя країни — спочатку локдаун та пандемія, а пізніше війна. Ми особливо вдячні клієнтам, які не побоялися інвестувати в нерухомість у ці буремні часи, адже вони стали для нас справжнім натхненням. Тож і сьогодні ми продовжуємо активно будувати комплекс: зростають стіни квартир, встановлюється панорамне скління фасадів, укладаються комунікації, зводиться “корона”, дах тощо. Цей арт-проєкт став нашим компліментом сміливим та цілеспрямованим майбутнім мешканцям Montreal House. На цьому ми не ставимо крапку, адже з часом плануємо організувати виставку світлин фотопроєкту та запросити всіх інвесторів Montreal House для знайомства. Не виключено, що ці мистецькі фотороботи прикрасять громадські простори комплексу — бібліотеку, лобі” — розповіла CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова.
Як раніше писала KВ, сьогодні покупці преміум-сегменту житла виявляють особливу увагу до контексту при обранні нового житла. Як правило, інвестори не обмежується лише вибором за локацією в історичному центрі. Не менш принциповим моментом на етапі кінцевого вибору стають особливості житлового комплексу — використані будівельні матеріали, дизайн, технології тощо.
Читайте: Покупці преміум-сегменту житла обирають не тільки локацію, а й контекст, – Міхальова
Фото: Alliance Novobud.